وزن گریتینگ

با توجه به عواملی همچون ارتفاع و ضخامت تسمه باربر و رابط گریتینگ، مشبندی، ابعاد قطعات و میزان برش گریتینگ، وزن مخصوص متریال و ضخامت پوشش گالوانیزه، محاسبه وزن گریتینگ به صورت کاملا دقیق امکان پذیر نخواهد بود.

با این وجود از آنجایی که وزن نهایی گریتینگ، با توجه به مشخصات فنی، شکل ظاهری و دیتیل آن مشخص می گردد؛ جهت محاسبه وزن گریتینگ و میزان بار قابل تحمل آن، نرم افزارهایی در محیط اکسل و اندروید از سوی شرکت آژینه صنعت اراک به صورت کاملا اختصاصی و جدید، طراحی شده است، که می توان با داشتن مشخصات اولیه ی گریتینگ، میزان وزن نهایی آن را قبل و بعد از گالوانیزه به صورت حدودی و بر اساس هرمترمربع یا وزن هر قطعه گریتینگ محاسبه کرد.

لازم به ذکر است با توجه به عوامل تعیین کننده در قیمت گریتینگ، وزن محاسباتی به نسبت بالا یا پایین بودن آن تاثیر بالایی در ارزش‌گذاری گریتینگ و تخفیف خرید خواهد داشت.

نرم افزارهای محاسبه وزن

نرم افزار اکسل محاسبه وزن گریتینگ از طریق لینک زیر قابل دسترسی و دانلود است:

دانلود نرم افزار اکسل وزن گریتینگ

محاسبه وزن گریتینگ

اپلیکیشن گریتینگ

البته در ادامه خدمات شرکت آژینه صنعت اراک مبنی بر استفاده از تکنولوژی روز و اصل مشتری‌مداری، پس از تحقیق و اصلاح برخی فرمولهای محاسباتی توانسته است برای اولین بار در ایران اپلیکیشن تخصصی محاسبه وزن گریتینگ را در محیط اندروید پیاده سازی و منتشر نماید.

توسط این اپلیکیشن می توانید وزن انواع گریتینگ فلزی (تسمه در تسمه، تسمه در نیم‌تسمه و تسمه در میلگرد یا چهارپهلوی تابیده) را در ابعاد دلخواه محاسبه و در ادامه با واردکردن متراژ یا تعداد کلی پروژه تناژ نهایی را تخمین بزنید.

جهت بهره مندی از این نرم افزار با جستجوی کلمه "گریتینگ" در اپلیکیشن "کافه بازار" و یا کلیک روی لینک زیر به راحتی آن را در تلفن همراه اندرویدی خود نصب و استفاده کنید:

اپلیکیشن اندروید محاسبه وزن گریتینگ

نرم افزار اندروید وزن گریتینگ

امید است در آینده ای نزدیک این اپلیکیشن جهت استفاده در سیستم عامل های دیگر همچون IOS (آیفون)، لینوکس، ویندوز و ... نیز طراحی و برنامه نویسی شود.

کاتالوگ گریتینگ

کاتالوگ شرکت، تجهیزات و لیست محصولات آژینه را از لینک زیر دریافت کنید:

دانلود کنید

راههای تماس با ما

تلفن08691010110 تلفن تماس
تلفن همراه09001201810 پیام‌رسان‌ها
آدرس شرکت آژینه صنعت اراکاراک، شهرک صنعتی خیرآباد
ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید