قیمت ساخت گریتینگ

مهمترین مسئله در انتخاب پوشش کف و سطح سازه های صنعتی و ساختمانی، کانال انتقال آب، واک وی، پاگرد و کف پله علاوه بر ضریب اطمینان بالا و استحکام کف پوش، وزن مناسب و قیمت ساخت کمتر آن است.

گریتینگ که به عنوان صفحه مشبک یا شبکه توری نیز شناخته می شود با ساختار شبکه ای منظم خود و نحوه اتصال تسمه های باربر گریتینگ و جهت نشیمنگاه تسمه ها که به صورت عمودی هستند نسبت به انتخاب های مشابه همچون ورق آجدار، ناودانی و پروفیل صنعتی قوطی از استحکام بالاتری برخوردار بوده و در مقابل با آن وزن کمتری دارد.

همچنین زیبایی ظاهری گریتینگ نکته قابل توجهی است که مورد تأیید استانداردهای بین المللی نیز هست.

قیمت ساخت گریتینگ در انواع مختلف فلزی، گالوانیزه، پلاستیکی یا فایبرگلاس، استنلس استیل و آلومینیومی با توجه به قیمت متریال مورد استفاده و پروسه تولید گریتینگ محاسبه و با واحد کیلوگرم، عدد، شیت یا مترمربع ارائه می گردد.

از عوامل تعیین کننده برای محاسبه قیمت ساخت گریتینگ فلزی گالوانیزه می توان به نوع گریتینگ فلزی (تمام تسمه، تسمه در نیم تسمه، تسمه در میلگرد یا تسمه در چهارپهلو)، ارتفاع و ضخامت تسمه باربر، چشمه گریتینگ یا مشبندی، نقشه گریتینگ و شکل هندسی قطعات، وزن کل گریتینگ، میزان هدررفت برش (پرت) و متوسط ضخامت گالوانیزه گرم آن اشاره کرد.

همکاران ما در واحد بازرگانی شرکت آژینه صنعت اراک راهنمای شما در محاسبه گریتینگ موردنیاز و صدور پیش فاکتور قیمت گریتینگ فلزی یا فایبرگلاس هستند.

تلفن تماس: 08691010110

قیمت گذاری گریتینگ فایبرگلاس بنابر ارتفاع گریتینگ (ضخامت)، ابعاد و تعداد شیت گریتینگ کامپوزیتی، پوششدار (پوشش آجدار روی کل سطح گریتینگ از همان جنس) یا بدون پوشش بودن گریتینگ و شکل هندسی آن بستگی دارد. بدیهی است خرید گریتنیگ فایبرگلاس به صورت شیت استاندارد با ابعاد 1.22*3.66 متر دارای قیمت تمام شده کمتری خواهد بود.

محاسبه قیمت گریتینگ استنلس استیل نیز همانند قیمت گریتینگ فولادی انجام می پذیرد. مشخصات فنی گریتینگ، ابعاد، نقشه، تعداد و درنهایت میزان تناژ قطعات در فی گریتینگ تأثیر می گذارد.

قیمت گریتینگ استیل تولیدی در مجموعه آژینه بر اساس متریال استنلس استیل 304 (Stainless Steel 304L) تعیین می شود.

کاتالوگ گریتینگ

کاتالوگ شرکت، تجهیزات و لیست محصولات آژینه را از لینک زیر دریافت کنید:

دانلود کنید

راههای تماس با ما

تلفن08691010110 تلفن تماس
تلفن همراه09001201810 پیام‌رسان‌ها
آدرس شرکت آژینه صنعت اراکاراک، شهرک صنعتی خیرآباد
ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید